“Bu dünyanın məhbusuyam mən”


mehbus_5678rt

Ömrüm narınlandı, ömrüm süzüldü,
İncədən süzülən yağış kimisən,
Ömrüm yarpağ olub, solub, çürüdü,
Özünə heç məni tay bilməmisən,
Mənsiz bu dünyanın xoşbəxtiykən sən,
Sənsiz bu dünyanın məhbusuyam mən.

Gəldin ürəyimə, sevdim səni mən,
Başqa bir dünyanın insanısan sən,
Bəlkə nədir sevgi heç bilməmisən,
Bəlkə də sevirsən başqasını sən,
Sənsiz bu dünyanın məhbusuyam mən,

Bu ömrü özümə zindan edirəm,
Özüm alıb qaçan, özüm xətalı,
Özüm cəza kəsən, özüm cəzalı,
Ömrümü ömrünə qoyub gedirəm,
Onsuz bu dünyanın məhbusuyam mən,
Sənsiz bu dünyanın məhbusuyam mən.

Zümrüd Cavid

“Bu dünyanın məhbusuyam mən”” üzərinə bir şərh

Bir cavab yazın

