“Aldatma”-“Aldanmaz” (Yazar Etibar Salmanovun şeirinə cavab olaraq)


A L D A T M A

Sevirəm mən səni, ay gözəl üzlüm,
Gəl danış mənimlə sən şirin sözlüm.
Sən bax gözlərimə, ay qara gözlüm,
Qəlbim sənə bağlı, de necə çözüm.

Mən sevdikcə sən oyunlar oynama,
Hisslərimi daşdan-daşa sən çalma.
Mən sənə inandım, sən gəl aldatma,
Qəlbimi hey yaralayıb, ağlatma.

Üzün aydan gözəl, qəlbin qap-qara,
Qara gözlərinin aynası qara.
Baxdıqca gözlərinə, dünyam qara,
Saxta baxışların qəlbimə yara.

Yetər bu oyunlar, daha oynama,
Məni oyunlarda sən avam sanma.
Yalan sevgin, saxta gülüşlərinlə
Etibarı gəl bu qədər aldatma.

ETİBAR. 30.06.2015.

ALDANMAZ

Sevirsən sən məni, gözəl üzlüyəm,
Gəl danış mənimlə, şirin sözlüyəm,
Gözlərinə baxan qara gözlüyəm,
Bir az gözəl, bir az da həm nazlıyam.

Qəlbin mənə bağlı, mən sənə bağlı,
Könlümlə oynama, könlüm yaralı,
Hisslərin daşlarda, sevgin haralı?…
İnamın güvəndə, yalan aralı.

Üzüm aydan gözəl,qəlbim aynadır,
Qara gözlərim də sudan sonadır,
Bax sən bu gözlərə dünyan ordadır,
Saxta baxışlardan çox uzaqdadır.

Oyunlar olmasa sevgin sınanmaz,
Sevgidə möhkəmlər avam sanılmaz,
Yalan gülüşlərdə itməz, son almaz,
Yalan sevgilərdə sınmaz, aldanmaz….!

Zümrüd Cavid

Bir cavab yazın

