Ş.Cəfərov: “7 ilə yaxındır ki, Qarabağ mövzusunda çalışıram”


şirin_ceferov

Pressaz.com saytı tanınmış rəssam Şirin Cəfərovla olan eksklüziv müsahibəsini sizə təqdim edir. – Şirin müəlllim özünüzü necə təqdim edərdiniz?

– Mən rəssam Cəfərov Şirin Kamal oğlu.

– Bizə özünüz haqqında qısa məlumat verərdiz.

– Mən 45 ildir ki, rəssamlıq sənəti ilə məşğulam. 12 illik ali təhsilim var bu sahə ilə bağlı. 30 ilə yaxın avropa ölkələrində yaşamışam və orda mən ailəmi sırf bu sahə ilə məşğul olmaqla dolandırmışam.

– Şirin müəllim özünüzdə bu istedadı nə vaxt kəşf etdiniz?

– Uşaq yaşlarımdan. Əslində məndə bu istedad irsidir. Mənim anamın və dayımın gözəl əl qabiliyyətlətri olub. Mən Qubadlı rayonun Mahmudlu kənd məktəbində 5-ci sinifdə oxuyarkən müəllimlərlə birlikdə öz fərdi sərgimi təşkil etmişdik.

– Bizim bölməmizin ən-ənənəvi sualı olacaq bir sual verim sizə, sizcə ressamlıq sənətinin insanlara nə kimi faydası var? http://pressaz.info/index.php/2014-08-31-12-46-15/cemiyyetde-biz/13805-c%C9%99f%C9%99rov-%C5%9F-7-il%C9%99-yax%C4%B1nd%C4%B1r-ki,-qaraba%C4%9F-m%C3%B6vzusunda-%C3%A7al%C4%B1%C5%9F%C4%B1ram-b-foto-b.html

Zümrüd Cavid

Bir cavab yazın

